Letty-en-Jan-in-ZuidAfrika-en.reismee.nl

Een stad in de woestijn

Dinsdagavond met een uur vertraging aangekomen inDubai, een tijdje boven de luchthaven van Dubai rond gevlogen i.v.m. drukte.
Na aankomst voor Dubai in de nacht (verschil 2 uur later) met 4 uur slaapde volgende dag om 8 uur gelijk aan een citytour begonnen engeeindigd met een heerlijke tocht over het water.
Zoals vele al weten is het alleen maar luxe hier, het ene is nog luxer dan het andere, alles is marmer en de vloer wordt voor je voeten geveegd. Vele dure merken maar ook een Jack & Jones, H&M en ZARAdit ter informatie voor Charles. Je kijkt je ogen uit!!!!

Morgenmiddag vliegen we naar Johannesburg waar wij om 21.00 uur arriveren.

Lex en Venja

Leuk te zien dat jullie er zo van genieten. Hebben jullie al gezien dat de benzine in Nederland 10x zo veel kost. Dus je kunt daar wel een ritje maken.

Netty

Ik was net te laat om jullie nog voor je vertrek een goede reis en een hele fijne vakantie te wensen. Ook nog je berichtje op mijn Voicemail ontvangen.

Nu naar alweer het volgen de berichtje

Marloes

Leuk die foto's al op de site! Binnenkort nog maar een keer Skype proberen. Geniet ervan! Xx

Netty

Wat een leuke foto's.

Weet je dat je met een nep onderzeeër in dat hotel boven aan dit blad, kunt gaan lunchen onder water, met een prachtig aquarium. De moeite waard het entree van het hotel ook. Nog heel veel plezier. Netty

Angelique

Klinkt als een goed begin van de vakantie! Jan past goed in Dubai!:-) Hier alles goed! Twink slaapt 's nachts lekker binnen en overdag speelt ie buiten. Hij was wel z'n bandje kwijt, maar gelukkig lag dat gewoon in onze tuin! Geniet van jullie vakantie!

NRV Holiday