Letty-en-Jan-in-ZuidAfrika-en.reismee.nl

Aangekomen in het koninkrijk Swaziland

Na een lange rit vanuit Hazyview vanmiddag aangekomen in de plaats Mhlambanyatsi in Swaziland. Een apart koningkrijk dus na div.formulieren te hebben ingevuld bij de douane en slagbomen die moesten gepasseerd konden we eindelijk het koninkrijk inrijden!!!! De wegen zijn hier prachtig maar nu was het dalen en klimmen en vooral dat dalen ging met een rotgang naar benee. Link is dit wel want de lokale bevolking loopt midden op de weg. Inmiddels gearriveerd in een aangenaam onderkomen en verrukkelijk gedineerd bij candle-light.
We zijn nu alweer een week in Zuid Afrika en voelen ons erg op ons gemak hier. De mensen zijn vriendelijk en zeer behulpzaam de wegen prachtig en de benzinestations zijn van alle gemakken voorzien.
Benzine (één liter kost hier omgerekend 1,20) koop je via je creditkaart, ook kun je er een lekker broodje kopen, koffie drinken en zelfs geld pinnen.
De afstanden die we afleggen zijn wel groot en soms vermoeiend na 6 uur rijden
Morgen doen we een relax dag gecombineerd met natuurlijk weer een wildpark(je) !!!!!!
Letty en Jan

Lex en Venja

Geweldige reis. We zijn blij dat jullie zo genieten.
Dus jullie kunnen wel met de creditcard benzine kopen. Een hele vooruitgang en zo lekker goedkoop ook nog.
De foto's zien er prachtig uit. Leuke lodges.
Morgen lekker uitrusten. Geniet ze.
Veel groeten.

NRV Holiday