Letty-en-Jan-in-ZuidAfrika-en.reismee.nl

Van St.Lucia naar Umhlanga (Durban)

Gistermorgen enigsins met weemoed vertrokken uit ons prachtige verblijf in St.Lucia. En gistermiddag aangekomen inUmhlanga een voorstad van Durban. Vanmiddag op de boulevard gewandeld en genoten van het strand en de zee. De branding is zeer sterk, zelden zo'n sterke stroom meegemaakt. Er zijn stukken van de zee die zijn beveiligd met netten tegen de haaien die beesten zijn ruim aanwezig. In het voorjaar kun je genieten van de vele dolfijnen die hier voor de kust zwemmen, helaas maken wij dit niet mee, het is nu herfst, maar dit wel met een temperatuur van 25 graden en met een watertemperatuur van 21 graden. Wat een overgang als we straks weer terug zijn in Nederland!!! Uit eten gaan is zeer voordelig, en ook een drankje is de helft van de prijs van wat wij gewend zijn te betalen. Kortom een heerlijk vakantie land!

Morgen vertrekken we alweer naar ons laatste adres in Winterton

Frown

We zullen de route langs de Drakenbergen gaan volgen, ruige steile bergwanden die werden gevormd door miljoenen jaren van erosie.

Jan en Letty

Ria

Geweldig om van zover op de hoogte te blijven van jullie mooie reis, wij hebben het idee dat jullie al heel lang weg zijn door al de informatie die wij ontvangen.
Geniet nog maar van alles en doe voorzichtig.
Groetjes van Cor en Ria.

NRV Holiday