Letty-en-Jan-in-ZuidAfrika-en.reismee.nl

Van Tzaneen naar Krugerpark

Na 2 dagen verblijf in Tzaneen en genoten van een enorm leuk verblijf bij Joyce en Richard die de lodge de Granny Spotin een paradijselijke omgeving hebben en ons voorzagen van de meest heerlijke maaltijden,gister vertrokken naar het Krugerpark nabij Hoedspruit. In de middag het park bezocht en vandaag ook de hele dag in het warme park vertoefd.
De olifanten en giraffen steken de weg over vlak vooronze auto GEWELDIG allemaal!!!!!
Helaas de bigfive niet gezien maar misschien morgen in Hazyview.

Tot zover Groeten Letty en Jan

Cor en Ria Pelsmaeker

Hoi Jan en Letty,
Heel mooi wat jullie allemaal meemaken, prachtige plaatjes en spannende verhalen.
Leuk om zo op de hoogte gehouden te worden.
Blijf genieten en doe voorzichtig.
Lieve groetjes van ons.

Rob en Marijke

Leuke vakansie, geniet daar maar van. Miskien kom jy die groot vyf nog wel teen, maar voor jy dit weet kom hulle dalk agter jou aan. Veel foto's maak. Hoe gaan die verfilming?
Groet Rob en Marijke

Marco

Wat een ontzettend mooie reis is dit weer! Leuk om via de foto's al een goede indruk te krijgen.

Die Rob, die zit gewoon in z'n 'amperbroekie' met z'n 'pletterpet' op achter zijn 'rekenaar'... "Ek lag my disnis"!!!

Charles en monique

Gave foto's zeg, zo te zien hebben jullie straks heel wat te
Vertellen onder het genot van een hapje en een drankje.
Geniet ervan en maak een mooie foto van een mooie vogel
Voor mijn, (dat vind ik leuk) heel veel plezier. Charles en