Letty-en-Jan-in-ZuidAfrika-en.reismee.nl

Van Swaziland naar St.Lucia, KwaZulu Nata

Gister aangekomen in St.Lucia een heerlijke ontspannen bestemming.
Hier zouden wij dus wel willen wonen, prachtig hier en wat een heerlijk klimaat!!!
Een geweldig Guesthouse gelegen in een sjieke wijk, met een fantastische service.
St. Lucia ligt aan de Indische Oceaan en vandaag dus naar het strand geweest.
We kregen van Hetty en Derk van het St.Lucia guesthouse van alles mee, koelbox, lunchpakket, handdoeken en snorkelsets.Veel nijpaarden en krokodillen vandaag gezien, in de meren maar ook tijdens een heerlijke boottocht!!! Wat we morgen doen daar zijn we nog niet uit, het Hluhluwe-Imfolozi park of heerlijk zwemmen en nijlpaarden, flamingo's en krokodillen spotten!

Letty en Jan

Venja

Gelukkig is er wel water in de meren! We genieten met jullie mee.

Netty

Hallo vakantiegangers,

Zo te horen en zien, komen jullie oren en ogen tekort.
Hoeveel km.hebben jullie al gereden??
Wij hebben een prachtige bruiloftsdag meegemaakt, onze kleine meid nu ook getrouwd.

Kijken jullie een beetje uit!!!!! die nijlpaarden zijn levensgevaarlijk en die aapjes doen net ,
of ze willen knuffelen, mmar pas maar op.
Al een (pink) panter gezien?????
Nog heel veel plezier, dag dag Netty

Corrie en Wout

Hallo Letty en Jan,

Wat een geweldige reis maken juliie daar in Zuidelijk Afrika. En fantastisch dat we mee kunnen genieten van de verhalen en prachtige foto's. Wat een kleuren en prachtige dieren. Alleen de mensen vind ik wel wat aan de donkere kant. Wel heel mooi!!!!

Veel genieten nog maar en hartelijke groet.

P.S. Laat Jan een beetje rustig aan doen met z'n biertjes. Hij zou zo maar dik kunnen worden.

joke

Wat een mooi land, en wij maar bibberen hier.
Groetjes Joke en Wim

NRV Holiday